Monday, February 12, 2018

"Shades of dancing ballerinas" textile bag / Sacosa textila "Shades of dancing ballerinas"

I am so happy for this idea which came to me a couple of days ago. I was thinking of a fancy stylish bag where to put my stuff for my dancing lessons and the hours I spend in the library or bookshops. I wanted a large bag but not to look like a sack. This dancing ballerinas textile bag combines the sweetness and delicacy of pink with shades of blue. Ballerinas always make me think to a universe of perfection, fineness and ellegance. This fabric bag is a perfect outfit for every casual appearance and mood.
Sunt atat de incantata de aceasta idee care mi-a venit acum cateva zile. Ma gandeam la o sacosa textila rezistenta care sa fie stilata si sa aduca un pic de fantezie si note jucause tinutei. De fapt, imi trecea prin minte cum as putea sa car echipmentul  orelor de dans sau cartile pe care le imprumut de la biblioteca sau le cumpar de la librarie fara sa am un aer neglijent, ci din contra sic. Mi-am dorit o sacosa mare, dar care sa nu arate a sac. Aceasta sacosa textila handmade, pe care am pictat manual balerinele dansand, combina dragalasenia si delicatetea roze-ului cu nuante reci de albastru. Balerinele ne poarta spre un univers al perfectiunii, finetii si elegantei, iar aceasta traista din material textil este un outfit perfect pentru orice aparitie casual.
"Shades of dancing ballerinas" textile bag
"Shades of dancing ballerinas" textile bag / Sacosa textila "Shades of dancing ballerinas"

No comments:

Post a Comment